دانلود صدها نمونه فایل طرح جابر ابن حیان

طرح جابر

دانلود انواع طرح های جابربن حیان در سایت معلم فایل با آموزش تدوین

ﻧﻘﺶ ﻫﺎ ﻭ ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﻫﺎ در جشنواره جابر بن حيان

ﺟﻬﺖ ﺗﺤﻘﻖ ﻛﺎﻣﻞ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻳﻚ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻋﻠﻤﻲ ﻭ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺩﺍﻧـﺶ ﺁﻣـﻮﺯﺍﻥ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨـﺪ ﺍﺯ ﻓﺮﺻـﺖ ﻫـﺎﻱ ﻛﺴـﺐ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺧﻮﺩ ﺣﺪﺍﻛﺜﺮ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺭﺍ ﺑـﻪ ﻋﻤـﻞ ﺁﻭﺭﻧـﺪ ﻫـﺮ ﻳـﻚ ﺍﺯ ﺍﻓـﺮﺍﺩﻱ ﻛـﻪ ﺩﺭ ﺍﻧﺠـﺎﻡ ﭘـﺮﻭﮊﻩ ﺩﺧﺎﻟﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ( ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ، ﻣﻌﻠﻢ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﻳﻦ ) ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﺧﻮﺑﻲ ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﺖ ﻫـﺎﻱ ﺧـﻮﺩ ﺭﺍ ﺷـﻨﺎﺧﺘﻪ ﻭ ﻧﻘـﺶ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍﻳﻔﺎ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪ .

ﻧﻘﺶ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ در جشنواره جابر بن حيان:

ﻛﻨﺠﻜﺎﻭﻱ ﺩﺭ ﻣﺤﻴﻂ ﭘﻴﺮﺍﻣﻮﻥ ،ﺣﺴﺎﺳﻴﺖ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﻻﺗﻲ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻭﺍﻗﻌﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻭ ﭘﻴﺶ ﻣﻲ ﺁﻳـﺪ ﻭ ﻧﻬﺎﻳﺘﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻳﻚ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺑﺮﺍﻱ ﭘﺮﻭﮊﻩ

ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻛﺮﺩﻥ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻠﻬﺎﻱ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎﻩ ﻋﻠﻤﻲ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﻳﺖ ﻛﺴﺐ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﺍﻭﻟﻴﺎﻱ ﺧﺎﻧـﻪ ﻭ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﻈﺮ .

ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻭ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺧﻮﺩ

ﺳﺎﺧﺖ ﻳﻚ ﺗﺎﺑﻠﻮﻱ ﻧﻤﺎﻳﺶ- ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﺗﻮﺍﻧﻤﻨﺪﻱ ﻭ ﭘﺎﻳﻪ ﺩﺍﻧـﺶ ﺁﻣـﻮﺯ – ﻭ ﻧﻮﺷـﺘﻦ ﻳـﻚ ﮔـﺰﺍﺭﺵ ﻛﺘﺒـﻲ ﺟﻬﺖ ﺷﺮﺡ ﻭ ﺗﻮﺻﻴﻒ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺧﻮﺩ(ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﭘﺎﻳﻪ ﻫﺎﻱ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻭ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﻗﺎﺩﺭﻧﺪ ﺍﻳﻦ ﻣﺮﺣﻠﻪ ﺭﺍ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﻨﺪ ﻭ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ
ﭘﺎﻳﻪ ﻫﺎﻱ ﭘﺎﻳﻴﻦ ﺗﺮ ﻧﻴﺎﺯ ﺑﻪ ﻛﻤﻚ ﻣﻌﻠﻢ ﻭ ﻭﺍﻟﺪﻳﻦ ﺩﺍﺭﻧﺪ)
ﺗﻮﺿﻴﺢ ﻭ ﺗﺒﻴﻴﻦ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺍﻱ ﺳﺎﻳﺮ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻭ ﺑﺎﺯﺩﻳﺪﻛﻨﻨﺪﮔﺎﻥ ﺩﺭ ﺟﺮﻳﺎﻥ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎﻩ

ﭘﻴﺮﻭﻱ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻞ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺍﻳﻤﻨﻲ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎﻩ ﻋﻠﻤﻲ

ﻧﻘﺶ ﻣﻌﻠﻤﺎﻥ در جشنواره جابر بن حيان:

ﺣﺴﺎﺱ ﻧﻤﻮﺩﻥ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺤﻴﻂ ﭘﻴﺮﺍﻣﻮﻥ ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﻫﺪﺍﻳﺖ ﺁﻧﺎﻥ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﭼﺮﺍﻳﻲ ﭘﺪﻳﺪﻩ ﻫﺎ

ﺍﻳﺠﺎﺩ ﺍﻧﮕﻴﺰﻩ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ

ﺍﻳﻔﺎﻱ ﻧﻘﺶ ﻳﻚ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎ

ﭘﺸﺘﻴﺒﺎﻧﻲ ﺍﺯ ﺍﻳﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ﻭ ﺍﺭﺗﻘﺎﻱ ﺧﻼﻗﻴﺖ ﺁﻧﻬﺎ

ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﺷﺘﻴﺎﻕ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯﺍﻥ ، ﭘﻲ ﮔﻴﺮﻱ ﻣﺪﺍﻭﻡ ﻭ ﺗﺤﺴﻴﻦ ﻛﺎﺭ ﺁﻧﺎﻥ

ﺗﻤﺎﺱ ﺑﺎ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﺘﺨﺼﺺ ﺟﻬﺖ ﺍﻳﻔﺎﻱ ﻫﺮﭼﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﻧﻘﺶ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻌﻠﻢ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻱ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ

ﺟﻮﺭ ﻛﺮﺩﻥ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ ﺧﺎﺹ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﻧﻴﺎﺯ

ﺗﺎﻳﻴﺪ ﻧﻬﺎﻳﻲ ﻛﺎﻣﻞ ﺑﻮﺩﻥ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺑﺮﺍﻱ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎﻩ

ﺑﺮﻗﺮﺍﺭﻱ ﻳﻚ ﻣﺤﻴﻂ ﺍﻣﻦ

ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭﭘﺮﻭﺭﺵ

ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺍﺑﺘﺪﺍﻳﻲ

ﺩﻓﺘﺮ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺩﺑﺴﺘﺎﻧﻲ

ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺳﻲ ﺗﻜﻨﻮﻟﻮﮊﻱ ﻭﮔﺮﻭﻫﻬﺎﻱ ﺁﻣﻮﺯﺷﻲ ﻧﻘﺶ ﻭﺍﻟﺪﻳﻦ در جشنواره جابر بن حيان:

ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻞ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻋﻠﻤﻲ

ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻳﻚ ﻓﺮﺩ ﻣﻄﻠﻊ

ﺗﺪﺍﺭﻙ ﻭﺳﺎﻳﻞ ﻭ ﻛﻤﻚ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻘﺮﺍﺭ ﺗﺠﻬﻴﺰﺍﺕ

ﺑﺮﺩﻥ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺑﻪ ﻛﺘﺎﺑﺨﺎﻧﻪ ﻳﺎ ﻣﻼﻗﺎﺕ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﻣﺘﺨﺼﺺ

ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻛﺮﺩﻥ ﻓﻀﺎﻳﻲ ﻣﺜﻞ ﭘﺎﺭﻛﻴﻨﻚ ﻳﺎ ﺍﺗﺎﻕ ﺑﺮﺍﻱ ﻛﺎﺭ ﻛﺮﺩﻥ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺭﻭﻱ ﭘﺮﻭﮊﻩ

ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﻋﻼﻗﻪ ﻭ ﺗﺸﻮﻳﻖ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺑﻪ ﺗﻜﻤﻴﻞ ﭘﺮﻭﮊﻩ

ﺍﻃﻤﻴﻨﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﻳﻤﻨﻲ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﻭ ﭘﻴﺮﻭﻱ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﻮﺭﺍﻟﻌﻤﻞ ﻫﺎﻱ ﺍﻳﻤﻨﻲ ﻧﻤﺎﻳﺸﮕﺎﻩ

ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺑﺮ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺭﻳﺰﻱ ﻭ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﺯﻣﺎﻥ ﻫﺎﻱ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻭ ﺍﺗﻤﺎﻡ ﺁﻥ ﻫﺎ

ﻛﻨﺘﺮﻝ ﺍﻣﻼ ﻭ ﻧﮕﺎﺭﺵ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻱ ﺗﺎﺑﻠﻮﻱ ﻧﻤﺎﻳﺶ ﻭ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻛﺘﺒﻲ

ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ ﺗﻮﺿﻴﺤﺎﺕ ﺷﻔﺎﻫﻲ ﻓﺮﺯﻧﺪﺷﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﺎﺭﻩ ﭘﺮﻭﮊﻩ

ﺩﺭﻙ ﺍﻳﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻛﻪ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺑﺎﻳﺪ ﺧﻮﺩﺵ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﺪ . ﻫﺪﻑ ﺍﺻﻠﻲ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻋﻠﻤﻲ ﺍﻳﻦ ﺍﺳـﺖ ﻛﻪ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﻣﻬﺎﺭﺕ ﻫﺎﻱ ﺩﺍﻧﺸﻤﻨﺪﺍﻥ ﺭﺍ ﺑﻴﺎﻣﻮﺯﺩ ، ﺭﻭﺵ ﻋﻠﻤﻲ ﺭﺍ ﺑﻔﻬﻤﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻛﺮﺩﻥ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﺩ .

ﺩﺭﻙ ﺍﻳﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﻛﻪ ﻻﺯﻡ ﻧﻴﺴﺖ ﭘﺮﻭﮊﻩ ﻋﻠﻤﻲ ﮔﺮﺍﻥ ﻗﻴﻤﺖ ﺑﺎﺷﺪ